Sprawdzanie dokumentacji w trakcie pobytu członków zespołu w siedzibie klienta można w łatwy i kontrolowany sposób przeprowadzić z biura. Zespół nie musi czekać, aż dokumenty zostaną zweryfikowane, ponieważ wszyscy mogą jednocześnie pracować na tych samych danych. Nie ma też potrzeby wysyłania drogą mailową plików Excel lub Word z adnotacjami dotyczącymi wersji.

Istnieje wiele sposób zdalnej pracy.  Jednym z nich, jest synchronizowanie pliku CaseWare z serwerem pod koniec każdego dnia. Dzięki temu, menadżer/partner/biegły rewident może dokonać przeglądu w biurze, zaakceptować lub stworzyć notatki z uwagami. Przy kolejnej synchronizacji zarówno prace wykonane przez zespół kolejnego dnia jak i uwagi biegłego rewidenta zostaną ujęte w nowym zaktualizowanym pliku. Osoba przeglądająca może również „pobrać" kopię dokumentacji i dokonać przeglądu na przykład w trakcie podroży do klienta.

Do procesu synchronizacji nie jest potrzebny szybki Internet. Synchronizacja skonfigurowana jest w taki sposób, że przesyłane są jedynie pliki, które uległy zmianie, a nie cały projekt. To pozwala na bezproblemowe przesłanie danych nawet w miejscach o słabym zasięgu.

Dzięki SmartSync, dokumenty, które były zmieniane przez więcej niż jedną osobę pomiędzy pierwszą i kolejną synchronizacją zostaną zidentyfikowane, a osoba nadzorująca będzie mogła dokonać decyzji, który z nich jest wiodący. Nie ma zatem niebezpieczeństwa, że pliki zostaną błędnie nadpisane.